Skip to main content

Szkolenie savoir vivre, to doskonałe rozwiązanie dla każdego, kto pragnie nauczyć się do dobrych manier. Savoir vivre nazywany niekiedy sztuką dobrego życia w społeczeństwie, to zdolności, które pozwolą na bezstresowe poruszanie się w środowisku biznesowym. Savoir vivre stanowią zasady, które warto znać, po to by móc zbudować na nich swoją postawę, Znajomość tych zasad z całą pewnością pomoże odnaleźć się w często dość niejasnych sytuacjach, tak, by wybrać właściwe zachowanie. Znajomość zasad wpłynie zapewne także pozytywnie na sposób postrzegania naszej firmy oraz jej wizerunek. Wszystko to sprawia, że nie dziwi nas wzrost zainteresowania tego rodzaju szkoleniami. Dzięki szkoleniu zdobędziemy wiedzę z zakresu manier, które obowiązują nie tylko w świecie biznesu. Otrzymamy garść porad, które pozwolą nam na poczucie swobody w każdej sytuacji. Wiedza ta pozwoli nam uniknąć nieprzyjemnych sytuacji na spotkaniach towarzyskich.
Najważniejsze jest to, by szkolenie w sposób przystępny przedstawiło zasady, co pozwoli nam zawsze zachować się z godnie z etykietą i wyjść z twarzą z każdej sytuacji. Szkolenia takie zazwyczaj krok po roku przedstawiają zasady związane z grzecznymi przywitaniami, właściwym strojem, czy zasadami, które obowiązują podczas rozmów biznesowych. Dzięki tego rodzaju szkoleniom, zdobędziemy umiejętności związane z kulturalnym wyrażaniem naszych przekonań, które w pełni związane będą z poprawnym zachowaniem. Poznamy również podstawy netykiety. Czy podstawy zasad istotnych w czasie podróży, Szkolenie podzielone zostało na kilka modułów, część z nich dotyczy treści teoretycznych, pozostałe treści praktycznych. Będzie to pierwszy krok to wytrzebienia denerwujących nawyków, które nam nie służą, a także polepszeniu stosunków z szefem. Dlatego warto wybrać się na tego rodzaju szkolenie, czy to indywidualnie, czy prosząc o dofinansowanie z firmy. Bardzo często pracodawca proponuje swoim pracownikom tego rodzaju szkolenie, wierzy on bowiem, że pozwoli ono na rozwinięcie nowych umiejętności.