Przykłady naszych realizacji:
Grodzka9 Day Spa&Massage
- promocja marki;
- informowanie o promocjach, konkursy dziennie i „niestandardowe”;
- pozyskiwanie fanów;
- popularyzacja zdrowego trybu życia;
- kampania promocyjna linii produktów;
- angażowanie społeczności do aktywnego spędzania czasu we dwoje;
W trakcie trwania kampanii stworzyliśmy serię postów, które prezentowały naszą odzież w różnych stylizacjach i sytuacjach codziennych. Wszystkie posty były oznaczone odpowiednimi hashtagi, które ułatwiały ich odnalezienie. Dodatkowo, zaprosiliśmy kilku influencerów, aby zaprezentowali naszą odzież na swoich kontach i zachęcili ich followersów do zakupów.
Kampania przyniosła bardzo pozytywne rezultaty. Liczba followersów marki na Instagramie zwiększyła się o 20%, a liczba wyświetleń postów wzrosła o 30%. Co ważniejsze, sprzedaż online marki wzrosła o 15%, co potwierdza skuteczność naszej kampanii.
Od rolnika
- popularyzacja idei stowarzyszenia „od rolnika” – sprzedaż bezpośrednia;
- udzielanie informacji o stowarzyszeniu;
- promocja e-sklepu;
- popularyzacja zdrowego żywienia oraz życia w zgodzie z naturą;
- kampania na rzecz tradycyjnych i ekologicznych produktów;
- informowanie o zagrożonych wyginięciem roślin i zwierząt;
- uświadamianie społeczeństwa na temat losu zwierząt domowych oraz hodowlanych (aspekt humanitarnego traktowania zwierząt)
- zachęcanie ludzi do przygotowywania potraw w domu z naturalnych składników (podawanie przepisów);
- pozyskiwanie nowych fanów oraz angażowanie społeczności internetowej.
Ekologia światła
- promocja produktów firmy Ekologia Światła;
- poruszanie kwestii ekologii i oszczędzania;
- poruszanie zalet światła ledowego;
- sugestie dekoracji wnętrz;
- wspieranie działań na rzecz ochrony zagrożonych gatunków roślin i zwierząt;
- pozyskiwanie nowych fanów oraz angażowanie społeczności internetowej.
Dimidium
- promocja tradycyjnego biura matrymonialnego;
- angażowanie społeczności do aktywnego spędzania czasu we dwoje;
- promocja atrakcyjnych miejsc dla zakochanych (randki);
- poruszanie zagadnień sfery uczuć i miłości;
- komentowanie wydarzeń kulturalnych;
- poruszanie psychologicznych i socjologicznych aspektów miłości;
- otwarcie ludzi na pozytywne emocje – wzajemne zrozumienie, miłość, zaufanie, empatię itp.;
- pozyskiwanie nowych fanów oraz angażowanie społeczności internetowej.
Moje Dobre Ubezpieczenie
- uświadamianie społeczeństwa o potrzebie ubezpieczania osób oraz majątku;
- przedstawienie zakresów poszczególnych ubezpieczeń;
- promocja ubezpieczeń;
- obrazowanie potencjalnych zagrożeń oraz sposobów jak należy się zabezpieczyć;
- komentowanie wydarzeń społecznych (wypadki, kataklizmy itp.)
- pozyskiwanie nowych fanów oraz angażowanie społeczności internetowej.