Skip to main content

Case Study

Naszym pierwszym krokiem zawsze jest  analiza rynku i konkurencji oraz określenie grupy docelowej.

Następnie przygotowujemy strategię kampanii, która obejmuje kreatywne i angażujące treści oraz wykorzystanie influencerów, którzy odpowiadają naszej grupie docelowej.

Przykłady naszych realizacji:

Grodzka9 Day Spa&Massage

  • promocja marki;
  • informowanie o promocjach, konkursy dziennie i „niestandardowe”;
  • pozyskiwanie fanów;
  • popularyzacja zdrowego trybu życia;
  • kampania promocyjna linii produktów;
  • angażowanie społeczności do aktywnego spędzania czasu we dwoje;

W trakcie trwania kampanii stworzyliśmy serię postów, które prezentowały naszą odzież w różnych stylizacjach i sytuacjach codziennych. Wszystkie posty były oznaczone odpowiednimi hashtagi, które ułatwiały ich odnalezienie. Dodatkowo, zaprosiliśmy kilku influencerów, aby zaprezentowali naszą odzież na swoich kontach i zachęcili ich followersów do zakupów.

Kampania przyniosła bardzo pozytywne rezultaty. Liczba followersów marki na Instagramie zwiększyła się o 20%, a liczba wyświetleń postów wzrosła o 30%. Co ważniejsze, sprzedaż online marki wzrosła o 15%, co potwierdza skuteczność naszej kampanii.

Od rolnika

  • popularyzacja idei stowarzyszenia „od rolnika” – sprzedaż bezpośrednia;
  • udzielanie informacji o stowarzyszeniu;
  • promocja e-sklepu;
  • popularyzacja zdrowego żywienia oraz życia w zgodzie z naturą;
  • kampania na rzecz tradycyjnych i ekologicznych produktów;
  • informowanie o zagrożonych wyginięciem roślin i zwierząt;
  • uświadamianie społeczeństwa na temat losu zwierząt domowych oraz hodowlanych (aspekt humanitarnego traktowania zwierząt)
  • zachęcanie ludzi do przygotowywania potraw w domu z naturalnych składników (podawanie przepisów);
  • pozyskiwanie nowych fanów oraz angażowanie społeczności internetowej.

 Ekologia światła

  • promocja produktów firmy Ekologia Światła;
  • poruszanie kwestii ekologii i oszczędzania;
  • poruszanie zalet światła ledowego;
  • sugestie dekoracji wnętrz;
  • wspieranie działań na rzecz ochrony zagrożonych gatunków roślin i zwierząt;
  • pozyskiwanie nowych fanów oraz angażowanie społeczności internetowej.

Dimidium

  • promocja tradycyjnego biura matrymonialnego;
  • angażowanie społeczności do aktywnego spędzania czasu we dwoje;
  • promocja atrakcyjnych miejsc dla zakochanych (randki);
  • poruszanie zagadnień sfery uczuć i miłości;
  • komentowanie wydarzeń kulturalnych;
  • poruszanie psychologicznych i socjologicznych aspektów miłości;
  • otwarcie ludzi na pozytywne emocje – wzajemne zrozumienie, miłość, zaufanie, empatię itp.;
  • pozyskiwanie nowych fanów oraz angażowanie społeczności internetowej.

Moje Dobre Ubezpieczenie

  • uświadamianie społeczeństwa o potrzebie ubezpieczania osób oraz majątku;
  • przedstawienie zakresów poszczególnych ubezpieczeń;
  • promocja ubezpieczeń;
  • obrazowanie potencjalnych zagrożeń oraz sposobów jak należy się zabezpieczyć;
  • komentowanie wydarzeń społecznych (wypadki, kataklizmy itp.)
  • pozyskiwanie nowych fanów oraz angażowanie społeczności internetowej.